Sunday, 2 December 2012

PIAGAM PELANGGAN


  •       MEMASTIKAN SEMUA MURID YANG BERDAFTAR DI SEKOLAH INI MENDAPAT TEMPAT DAN MEMULAKAN PEMBELAJARAN PADA HARI PERTAMA SESI PERSEKOLAHAN BARU DIMULAKAN SETIAP TAHUN
  •        SENTIASA MEMBERIKAN PERKHIDMATAN DENGAN CEKAP DAN BERKESAN SETIAP MASA
  •        PEKA DAN RESPONSIF KEPADA KEHENDAK PELANGGAN [MURID, RAKAN SEJAWAT, IBU BAPA/WARIS, PEJABAT PELAJARAN DAERAH, JABATAN PELJARAN NEGERI, KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA]
  •         MEMBERIKAN LAYANAN MESRA, PERKHIDMATAN YANG CEKAP DAN JAWAPAN SEGERA KEPADA SETIAP PELANGGAN YANG BERURUSAN DENGAN PIHAK SEKOLAH
  •        MENENTUKAN SEGALA SURAT ARAHAN DAN PEKELILING JABATAN DILAKSANAKAN, DIPATUHI DAN DIAMBIL TINDAKAN MENEPATI MASA YANG DITETAPKAN
  •        BERSEDIA MEMBERIKAN PENERANGAN DAN MAKLUMAT TERKINI YANG LENGKAP DAN TEPAT SERTA MENEPATI KEHENDAK PELANGGAN YANG BERKAITAN
  •       SENTIASA BERSEDIA DAN SANGGUP MENERIMA PENDAPAT, CADANGAN, SYOR DAN TEGURAN DAN MEMBINA DARI SEMUA PIHAK DEMI UNTUK MEMPERTINGKATKAN PRESTASI PERKHIDMATAN DAN KECERMELANGAN SEKOLAH

No comments:

Post a Comment