- MEMASTIKAN SEMUA MURID YANG BERDAFTAR DI SEKOLAH INI MENDAPAT TEMPAT DAN MEMULAKAN PEMBELAJARAN PADA HARI PERTAMA SESI PERSEKOLAHAN BARU DIMULAKAN SETIAP TAHUN
- SENTIASA MEMBERIKAN PERKHIDMATAN DENGAN CEKAP DAN BERKESAN SETIAP MASA
- PEKA DAN RESPONSIF KEPADA KEHENDAK PELANGGAN [MURID, RAKAN SEJAWAT, IBU BAPA/WARIS, PEJABAT PELAJARAN DAERAH, JABATAN PELJARAN NEGERI, KEMENTERIAN PELAJARAN MALAYSIA]
- MEMBERIKAN LAYANAN MESRA, PERKHIDMATAN YANG CEKAP DAN JAWAPAN SEGERA KEPADA SETIAP PELANGGAN YANG BERURUSAN DENGAN PIHAK SEKOLAH
- MENENTUKAN SEGALA SURAT ARAHAN DAN PEKELILING JABATAN DILAKSANAKAN, DIPATUHI DAN DIAMBIL TINDAKAN MENEPATI MASA YANG DITETAPKAN
- BERSEDIA MEMBERIKAN PENERANGAN DAN MAKLUMAT TERKINI YANG LENGKAP DAN TEPAT SERTA MENEPATI KEHENDAK PELANGGAN YANG BERKAITAN
- SENTIASA BERSEDIA DAN SANGGUP MENERIMA PENDAPAT, CADANGAN, SYOR DAN TEGURAN DAN MEMBINA DARI SEMUA PIHAK DEMI UNTUK MEMPERTINGKATKAN PRESTASI PERKHIDMATAN DAN KECERMELANGAN SEKOLAH
Sunday, 2 December 2012
PIAGAM PELANGGAN
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment